Facebook grej ~ del 3

publicerat i Facebook grej;
Olivia Ljungberg
Jag saknar dig som in i helveteeee, du är skitsöt, snygg, snäll, rolig, cp, du är fan en kebabrulleee. Vi hade skitkul dom dagarna när vi skulle ha dansuppvisning, vi får ta och träffas snart! ♥



Elin Claesson
En snäll, söt och blyg tjej. Vi gick i samma klass i 3-5, kommer ihåg att vi brukade va rätt mycket då :)



Kevin Bang

Du är skitsnäll, söt och rolig! Vi har känt varandra i typ 5 år eller nått nu, haha kommer ihåg när vi var kära i varandra för längesen. Gulligt ju, haha ne men vi får ta och träffas lite oftare :)



Maja Svensson

Du är en jättesnäll och söt tjej som jag lärde känna i höst någongång, vi får ta och träffas snart :)



Rebecca Sjökvist

Känner inte dig men vet att du är Kevins kompis. Du är söt och säkert snäll!



Albin Svensson
Känner inte dig alls typ, har väl skrivit med dig nångång. Du är väl snäll och rolig :)



Davis Bui
Sån tjuv är du, tro man tar mina vantar... Haha men du är snäll&rolig, bra poet också :)



Valentin Berisha

Du har tjatat om att jag ska skriva om dig så nu gör jag det, du är snäll, rolig och störd :)



Jonaz Huynh
Vet inte vart jag ska börja.. Men du är världens gulligaste och underbaraste människa! Kommer ihåg vartenda minne med dig, du är så söt. Puss på dig, världens bästa jonaz! Finns alltid här glöm aldrig det ♥



Cornelia Ihreborn
Världens bästa Corneliaaaa! Du är sån bläckfisk hahah, jag har alltid kul när jag är med dig! Visst, vi kan bli lite småsura på varandra ibland med du är som min syster, loveuuuu ♥



Evelina Johansson
Du är en söt tjej, säkert jättesnäll också!



Maida Slatina
Maida, du är jättegöllig och snäll, vi går ju på samma dans. Haha har alltid kul med dig på dansen :)



Christopher Dzogbefia
Tööööööönt, ne skojar med dig köffe! Du är jätterolig och söt, skrattar alltid när jag är med dig! För du kommer med såna dåliga skämt ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Shit vad heeet jag ärr

Kommentera inlägget här :