Teen wolf

publicerat i vardagar;

Heeeeej, sitter i soffan, allmänt rastlös och väntar på duschen. Skulle kunna somna nu men måste duscha för att svettats som en gris på dansen idag, och nej jag orkade inte duscha när jag kom hem för då skulle jag käka och nu så har duschen varit upptagen.

På engelskan idag så började vi kolla på en serie som heter teen wolf, det handlar om en vanlig kille som blir biten av en varulv och då blir ju han också en och så får man följa hans liv, skit spännande men läskigt :( Hahah jag är så excited när jag kollar på spännande serier, ett exempel, jag sprang runt i rummet och hoppade upp och ner och skrek "SKYNDA DIG!!!". Haha jag är alltid sån när nått sånt händer. Men ni borde börja kolla på det, först så sa julia och jonna till mig att börja kolla på det men jag ba neee pallar inte men sen när vi såg det på engelskan idag så cyklade jag hem och började kolla direkt.

 

Jag har kollat på vampire diaries innan men jag hade mardrömmar och tyckte att det va skiiit läskigt så jag slutade, nu tänker ni säkert, vilken mes hon är och jaaa jag är mesig :)

 

Kommentera inlägget här :