Bakis

publicerat i Rhodos - Grekland 2014, vardagar;
Hallihallå! Har mått åt helvete idag, var ute igårnatt med Anna på Grabbarna Grus. Några timmar festande räckte för mig hahah. Har inte kunnat äta en hel måltid förräns nu. Så nu mår jag mycket bättre! Resten av familjen är ute på stan, jag kände att jag inte pallade hänga med så käkade en ceasar sallad på hotellet, supergod! Börjar äntligen känna mig normal haha asså ska aldrig mer dricka! 

Imon är det sista heldagen vi har kvar här, så ska sola gärnet. Har faktiskt legat i skuggan i 2 dagar så imon ska jag köra all in. Har redan börjat fjälla på ansiktet :( På söndag så åker bussen härifrån vid 10 på morgonen så kommer inte hinna sola eller något då :/ Igårkväll var vi ute på Gamla stan och kollade, jättefint! Har alla bilder på systemkameran så lägger ut de när jag kommer hem.

Kommentera inlägget här :