Hurtig tjej

publicerat i vardagar;
Hann inte blogga igår men gjorde inte så mycket mer än att gå i skolan och gymma. Blev en timme cardio och ben&rumpövningar. Var helt slut när jag kom hem, åt lite mat, duschade och gick sedan och la mig. 

Idag började jag morgonen med att äta en lyxfrulle i skolan. På ledarskapslektionen så ska man hålla i en aktivitet och då gjorde jag, Moa och Arlinda en smarrig frukost. Pannkakor med nutella och sylt, äggröra, bacon, scones och smoothie, hamnade i en fet matkoma efteråt, men det var riktigt gott! Sen har jag bara haft massa tråkiga lektioner. Efter skolan var jag på stan en stund och sen åkte jag hem en snabbis och laddade mobilen. Därefter blev det gymmet, 1 timme cardio och så körde jag mage&rygg idag. Känns i hela kroppen! Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på sovmusik. Har sovmorgon till 11 imorgon, så skönt och behövligt, nattiii :*

Kommentera inlägget här :