Bra dag!

publicerat i Au pair USA, vardagar;

Vaknade vid 06:45 imorse, var sååå himla trött!! Men jag tog mig upp, skjutsade I till skolan. Sedan åkte jag hem, tog det lugnt fram till 12-tiden. Då hämtade jag upp Sarah och vi åt lunch på Rol food, åt en kycklingsallad, as god!! Efter det tog vi en kaffe på Starbucks, när jag kommer tillbaka till bilen så har jag fått parkeringsböter, love life!! Hade helt och hållet glömt att kolla om det kostade att parkera där, var så trött imorse, mitt hjärna hängde inte med riktigt. Men det var inte så farligt. Efter lunchen åkte jag och hämtade I igen, vi åkte till Mill Valley Swirl och åt froyo och sedan hämtade vi upp Calata och sen åkte vi vidare till The Hippie Tree, I hade jättekul! Vid 6-tiden var det dags att åka hem, as mycket trafik, helt sjukt och när vi står mitt i den kaosiga trafiken så säger I att hon måste på toa, hahah paniken... Men vi löste det! Vi var hemma vid sju ungefär och då slutade jag så jag bytte om till träningskläder och åkte till Sarah. Vi gick en lång runda med jättefin utsikt och förbi massa drömmiga hus. Nu är jag nyduschad och nerbäddad i sängen efter en lång dag. Ska strax lägga mig så jag inte är så trött när jag vaknar. Natti.

 

Kommentera inlägget här :