Gårdagen

publicerat i Au pair USA, vardagar;

Godmorgon! Sitter och äter min frukost just nu. Igår vid 09:30 mötte jag upp Sarah och vi köpte grejer till brunchen. Det blev bananpannkakor med massa frukt och äggröra med skinka och ost i, sååå gott!! Efter brunchen var vi ute och gick i en park med jättefin utsikt! Sedan åkte vi hem och gjorde smoothie, la allt möjligt i min haha men den blev god! Efter det åkte jag och hämtade I. Vi var och handlade mat till middagen, det blev baconlindad sparris, kyckling och pasta, mums!!! Sedan ville hon ut och vandra så vi gjorde det och vi fastnade såklart vid lekplatsen. Fick hem henne tillslut! Vid åtta mötte jag upp Hannah och Clara vid froyo stället, sista gången jag var där, so sad :( Ska nog träffa Sarah och Clara ikväll, blir förmodligen bio, myspys!! Just nu sitter jag och äter min frukost, ska diska upp efter mig och sedan lägga mig igen en stund, så trött!

Kommentera inlägget här :