Snabbt inlägg

publicerat i Au pair USA, vardagar;
Mitt batteri i datorn dör snart och jag orkar inte hämta laddaren så ska försöka skriva detta lite fort. Så i söndags landade jag i Sverige så kramade om familjen och åkte hem till värnamo. När vi väl var hemma så var klockan nio så då kom melanie och hämtade upp mig så åkte vi till donken för att äta lite gott. Efter det åkte jag hem och sov, var sååå trött efter den långa resan.
 
I måndags var jag och melanie på stan först, köpte julklapp till min värdmamma och sedan åt vi lunch på lilla krogen med sandra och daisy också, supermys!! Så kul att få träffa mina tjejer igen! Senare mot kvällen träffade jag antigona, jättekul att träffa henne också! Och vid nio åkte jag och hämtade sandra på jobbet och sedan åkte vi hem till melanie och hade filmmys. 
 
I tisdags så sov jag till två på eftermiddagen. Jätteskönt att få sova ut. Vet inte ens vad jag gjorde i tisdags, tror jag bara var hemma och tog det lugnt. Jo var och handlade med mamma en sväng. Sedan åkte jag och melanie till max och tog en kaffe. Efter det åkte vi hem till mig och kollade på hitta doris, älskar den filmen!! Vi åt massa snacks och så sov melanie hos mig.
 
 
Igår så tog jag bara det lugnt på dagen. På kvällen så åkte jag och hämtade sandra och daisy, sedan åkte vi till donken och åt lite mat. Sandra ville sola solarium så vi åkte dit också. Träffade några vänner så satt där och pratade en stund. Vid nio så åkte vi till max ocg tog en latte och bara satt å pratade. Sedan åkte jag hem och kollade på en dansfilm, High Strung hette den.
 
Tror jag fick med allt där. Skönt att vara hemma och få träffa familj&vänner men vädret är ju skit tråkigt. Men aja det är Sverige de... Solen är aldrig framme på vintern. Idag kommer anna my sista hit så ska träffa henne och ikväll ska jag nog träffa antigona. Så ska bli kul!! 
 
Imorgon åker jag till Jönköping för att köpa lite saker jag behöver innan jag åker tillbaka till USA. Så ska jag möta upp mai, min syster, och åka hem tillsammans med henne. Har försökt slänga ihop en video men varje gång jag sätter på datorn så har allt jag redigerat försvunnit, men ska göra ett sista försök och laddar upp den så fort den är klar!

Kommentera inlägget här :