my night thoughts

publicerat i vardagar;

Idag är det positiva tankar. Älskar det. Jag tänker på alla grejer jag är tacksam över i mitt liv, mina vänner och min familj, det är dem enda människorna jag behöver för att må bra. Vänner och familj som peppar mig varje dag och som tror på mig!

Jag älskar livet just nu, jag älskar att jag ska åka iväg och lämna allt bakom mig, starta ett nytt kapitel i mitt liv. Att resa är någonting jag älskar att göra och att resa till USA har varit en dröm för mig sen jag var liten. Det ska bli sååå kul och lärorikt, jag ska försöka blogga så ofta jag kan!!

Positiva tankar är nyckeln. Tänk bara positivt så kommer du må bra! Ibland har man dåliga dagar men alla dagar är inte dåliga. Det blir vad man gör det till. Starta varje morgon med en positiv tanke. Res, åk på roadtrips, spendera mycket tid med dina nära och kära, festa hela natten lång, åk på konserter, gå på festivaler, skratta så mycket att du inte andas, ät donken varje dag, gör det DU älskar att göra, leeev!! Jag tänker leva mitt liv i USA, ta hand om två underbara barn, åka på roliga roadtrips, hoppa bungy jump, shoppa loss i NY, besöka LA, Miami, Las Vegas, Bahamas, San Fransisco, alla drömstränder du kan tänka dig, sitta på californias stränder med en glass i handen och bara ta det lugnt!! Äntligen går min dröm i uppfyllelse, längtan är obeskrivlig!!

 

Kommentera inlägget här :