Lördag

publicerat i Au pair USA, vardagar;
Idag har jag faktiskt jobbat, 3h imorse. De åkte till stranden så jag städade och tvättade för det mesta och fixade i ordning deras lekrum. Sedan åkte jag ner till King Street för att möta upp Manne och Michael innan de åkte vidare till Florida. Superkul att träffa dom! Vi gick runt lite grann, pratade en massa och träffade även på hans andra lagkompisar. Efter nån timme sa vi hejdå och jag åkte tillbaka till Daniel Island för att käka sen lunch med min killkompis Gracen. Därefter åkte jag till Target för att köpa julklappar till pojkarna, skönt att ha det färdigt. Nu har jag precis kollat klart på en film, Love by chance. Den var lite klyschig men ändå bra! Ska strax lägga mig, vaknade vid sju imorse och klockan är 00:03 här. Godnatt från en trött jennie!
 
 
 

Kommentera inlägget här :