Myssöndag

publicerat i Au pair USA, vardagar;
Vaknade supertidigt som vanligt, vid sju-tiden skulle jag tro men låg kvar till 11 och snackade telefon. Gud vad jag saknar alla där hemma!! Steg upp tillslut iallafall och gick ner för att göra frukost, två ägg och en god smoothie. Sedan drog jag till gymmet och körde ben. Avslutade mitt pass genom att sitta i en av massagestolarna, så himla skönt!! Efter det var det bara att åka hem för att laga mat, blev chicken pasta alfredo med en god sidesallad till det. Sedan tog jag en dusch och satt bara och chillade och pratade i telefon en stund. Åkte till Kimberly vid sju-tiden, träffade hennes värdmamma, jättesnäll! Sen satt vi bara och hade girltalk. Ska förmodligen gå och lägga mig nu, blir en kort jobbdag imorgon. Nattinatti
 
 

Kommentera inlägget här :