Gårdagen

publicerat i Au pair USA, vardagar;
Godmorgon allihopa!! Igår vaknade jag upp vid 8, åkte till gymmet och körde armar, avslutade passet med några magövningar. Sedan åkte jag hem för att duscha och fixa i ordning mig. Vid 11:30 hämtade jag upp Kimberly, Zani och Franca för att åka vidare till Folly Beach för att möta upp några av Francas vänner där. Franca är en italiensk au pair här, Zani är från Sydafrika och Kimberly från Tyskland. Vi mötte upp dom och de var jättehärliga!! Så vi var där hela dagen/kvällen. Vid 21-tiden åkte jag och Kimberly till Mount Pleasant för att möta upp Luisa för sushi. Var sååå hungrig!! Så det blev edamame och någon god nudelsoppa. Därefter var jag så himla trött så vi åkte hem och la oss.
 
Vaknade upp nyligen och ska strax upp för att göra frukost. Måste till affären och banken. Sedan ska jag boka flyg till Chicago, ska dit 7-9 april för att göra en weekendclass. Vi måste ju plugga lite när vi väl är här, så man behöver 6 credits vilket motsvarar 72h. Så den 7-9 april möter jag upp Amanda, Bea och Janina från Dallas i Chicago för lite plugg. Ska bli sååå kul att träffa dom igen! Och vid 14 ska jag jobba, värdpappan har jobb att göra så ska åka över till hans hus och ta hand om pojkarna i några timmar. Tänkte kanske dra till gymmet innan dess, vi får se. Pusshej!
 
Jag, Zani och Kimberly, bästa trion!! Så glad över att jag lärt känna dessa underbara brudar här!

Kommentera inlägget här :