I’M BAAACK

publicerat i vardagar;
Hej på er!!! Saknade bloggen en aning så tänkte att jag kunde komma tillbaka och skriva lite. Nu är det såhär att jag har en stor nyhet att berätta för er... Jag har skaffat mig min egna första lägenhet!!! Skrev på hyreskontrakt i fredags, är så glad! Åkte direkt och beställde möbler på Mio haha, flyttar nämligen in om 3 veckor, så det är väldigt snart!! Vad mer har hänt?? Hmm... Varit i Stockholm med Melanie och sett Beyonce, har även varit i Båstad med tjejerna från jobbet, på Summer On, och förra veckan var jag på Ed Sheeran i Göteborg med Amanda och Ebba, superkul!! Ni får njuta av några bilder istället för nu måste jag hoppa in i duschen :)

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Kommentera inlägget här :