SEMESTER

publicerat i vardagar;
Nu har jag semester, äntligen!!! 3 veckor är jag ledig. Så skönt!! Började min semester med att åka till Jönköping med Louise i fredags, vi åt på Ciro, satt vid bryggan och bara pratade en massa och sen blev det fika på Coffeehouse by George. Supermys! 

Igår började jag dagen med att gymma med Helena, efter det gick vi till stan en runda, köpte crepés, bra måltid efter gymmet haha. Sedan gick vi hemåt, åt mat, kollade Gossip Girl och somnade i ca 2h. Fått ganska lite sömn nu i veckan, var ute i onsdags så sov bara 3h den natten, så det behövdes! Vid 19 åkte jag till Amanda så gick vi en promenad med två hundar hon passade. Därefter hälsade på Louise på Preem, köpte chips och dipp och avslutade kvällen med några avsnitt av Gossip Girl. 

Idag ska jag möta upp Vickan och Helena för lite fika runt 13-tiden. Och ikväll ska vi ha myskväll hos Amanda. En bra första helg på semestern!! Nästa vecka blir det en massa fix med flytten, får nycklarna på torsdag, tagga!!!

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Kommentera inlägget här :