Rekommenderar er att inte..

publicerat i vardagar;
Sjukt att jag fortfarande har läsare när jag typ aldrig uppdaterar! Men hej på er! Snart helg, hur skönt?! Vaknade upp vid 7:30 imorse och åkte till gymmet runt 9. Körde ben, mage och intervaller. Inte varit på gymmet på en vecka så det var jobbigt men känslan efteråt är obeskrivlig! 

Anledningen till att jag inte har varit på gymmet är att jag haft gröna bryn i drygt en vecka. Jag gjorde en 3D tatuering i maj förra året och blev inte alls nöjd, då det ena blev lite större än det andra. Fick pengarna tillbaka efter lite tjat men tyckte faktiskt att de var skyldiga att betala mina behandlingar för att ta bort själva tatueringen också men det ville de inte. Så jag rekommenderar er att INTE göra 3D-bryn hos Skinfix. Så förra veckan var jag i Jönköping för att bleka bort tatueringen. Då fick jag gå med gröna bryn i en vecka ungefär, hemskt men värt! Ska göra det en gång till sen hoppas jag på att det är tillräckligt. Sen ska jag förmodligen göra nya bryn i sommar!! Så taggad! Denna gången går jag till en salong som heter Glamour Studio Emma. Hoppas på att det blir bra! 

Nog om det! Jag har jobbat 12-16 idag, kortaste och bästa arbetsdagen på hela veckan. Efter jobbet köpte jag med mig pizza och åkte till Mattias och hade det mys! Nu är det läggdags för mig, godnatt!!

(null)


Kommentera inlägget här :