Flyttat ut

publicerat i vardagar;
Hej!! Igår hade jag fullt upp med att flytta ich städa. Nu står min lägenhet tom. Städade lite idag med och gav nycklarna till Henke. Kommer sakna den :( Så nu har jag flyttat hem igen, bor hemma i en månad och sedan flyttar jag upp till Stockholm! Var där i onsdags för ett läkarbesök, vilket jag blev godkänd i, så fick ett flygmedicinskt intyg som jag ska ha med mig när jag flyger. Träffade 3 tjejer på läkarmottagningen, som ska gå på samma kurs som mig, så himla kul! Efter läkarbesöket tog vi sällskap till SkyCity där vi skulle ta kort till vår badge. Vi fick ha på oss en fin blus och sjal. Därefter stressade jag tillbaka till centralen där jag mötte upp Amanda igen och så åkte vi vidare till Kista för att lämna av mina två resväskor jag hade med mig. Sedan var det bara att åka in till centralen igen för att ta tåget hem. Var helt slut när jag kom hem. Men superrolig dag! Allt börjar falla på plats nu, känns riktigt skönt. Nu är det inte långt kvar. Längtar så mycket!! Nu är det dags att sova för mig, hoppas ni haft en bra söndag, godnatt!!

(null)

Kommentera inlägget här :