Las Palmas

publicerat i vardagar;
Heeej på er!! Längesen, så skriver jag varje gång hahah. Har varit och jobbat och kom precis hem. Var på Las Palmas med ett härligt gäng. Vi landade på Teneriffa igår och åkte över till Las Palmas och så drog vi ut och åt tapas, så gott!! Efter det gick jag hem och la mig för vi kom fram ganska sent. Idag har jag käkat frulle med Viktoria och gått en liten promenad längs stranden, supermys! Därefter gick vi tillbaka till hotellet och så var det bara att lyfta igen. Så nu är jag äntligen hemma, är ledig två dagar och har standby några dagar efter det. Så får se om jag blir inringd. Hmm vad mer har jag gjort? Varit på födelsedagsmiddag, umgåtts med vänner. Och så har jag jobbat lite grann, haft ganska mycket standby i november men december blir bättre, då ska jag till Aruba och Dominikanska Republiken, ska bli så kul! Min första långflygning, ska bli spännande. Hoppas ni får en fortsatt trevlig vecka, puss!
 
(null)Finaaa Las Palmas
 
(null)
Och en selfie på det hihi

Kommentera inlägget här :