Min långhelg

publicerat i vardagar;
Heeeej!! Längesen ju. Det var så skönt med långhelg, har börjat jobba på Tidsam nu, går bra tycker jag!! Började där förra veckan. Jag jobbar bara om dagarna, försöker gymma fem gånger i veckan, äta och duscha med såklart haha ;)
 
I fredags var jag ledig så då åkte jag, Louise och Daisy upp till Landvetter och hämtade Amanda som är på besök från USA, sååå kul att få träffa henne igen efter 6 månader. Sedan var vi ute på Harrys på kvällen, hade jättekul! Var så längesen jag var ute och festade.
 
I lördags åkte vi till Jönköping för mat och shopping. Hittade två stickade tröjor, en kofta och ett par jeans. Svarta jeans i ankellängd, perfekt för mina korta ben!! :)
 
I söndags jobbade jag 9-16 och sedan träffade jag tjejerna och hade det mys. Vi åt massa grönsaker, chips, dipp och choklad. Kollade på Talang också.
 
Igår gjorde vi inte så mycket, umgicks och snackade. Gjorde matlådor också. Idag har jag jobbat och varit med sandra och amanda efter det. Hinner dock inte gymma så mycket denna veckan, vill ju spendera dagarna med amandaaa medan hon är hemma! Herregud vad mycket klockan är, nu måstr jag sova, vi hörs en annan dag, nattiii.
 

Kommentera inlägget här :