Lördag

publicerat i vardagar;
Hejhej!
Försöker komma ihåg vad det var jag gjorde igår. Gymmade på morgonen, sedan tror jag jag bara var hemma och kollade några avsnitt av Gossip Girl. Senare på kvällen mötte jag upp Amanda och Lollo för en kvällspromenad, blev en runda runt apladalen och stan. Sedan åkte vi till min lägenhet och spelade kort och chillade. Tror jag var hemma runt 01.

Idag har jag inte gjort så mycket, degat hemma, kollat Gossip Girl och vid 15 åkte jag till Amanda och sedan åkte vi vidare till hemmahallen och rusta. Efter det var vi hos henne en stund och sen kom Sandra med och då köpte vi lite godis på rasta och mat på max och åkte till lägenheten. Nu är jag hemma igen och ska strax käka middag och sen ska jag nog träffa Vickan och Lollo. Supertråkigt väder så finns inte jättemycket att göra.. menmen man får göra det bästa utav det. Hoppas ni haft en bra lördag!

(null)
Expect nothing
Appreciate everything

Kommentera inlägget här :