Sista semesterveckan

publicerat i vardagar;
Godmorgon!!
Vaknade visst 1h innan mitt larm. Satte larm idag så jag skulle hinna gymma,äta och duscha innan jag åker upp till jobbet senare. Vi ska fika och säga hejdå till Johanna som slutar idag :( Sedan har jag inget planerat idag, jag hoppas verkligen mina möbler kommer, håller tummarna!!! De får leverans på måndagar, onsdagar och fredagar så hoppas att today is the day!! Var där i måndags och frågade vad som hade kommit och då hade allt kommit in förutom sängen, så de kör inte ut det förrän allt har kommit in. 

Igår var jag och gymmade på morgonen. Körde axlar och mage. Därefter cyklade jag hem, lagade pyttipanna och ägg, så gottt. Mötte upp Vickan, Lollo, Daisy och Helena vid 17 för fika på Espresso House. Känns som jag är där hela tiden nu haha. Vi satt där och pratade tills det stängde vid 19 och sedan åkte vi till lägenheten och då kom Amanda med. Vi chillade, pratade och spelade kort såklart. Går ju inte att va i min lägenhet utan att spela kort haha. Nu ska jag kolla Gossip Girl och sedan blir det upp och hoppa! Hoppas ni alla får en bra dag!

(null)

Kommentera inlägget här :