Vad händer på måndag?

publicerat i vardagar;
Ringde Mio idag och min säng har äntligen kommit!!! Så de kör ut mina möbler på måndag, yaaay! De hade tyvärr ingen möjlighet att köra ut det denna veckan, det hade varit smidigare eftersom jag har semester nu menmen de hade en lucka då de kunde köra ut när jag ändå har slutat jobbet så det gör inget. Så länge de kommer på måndag så är jag glad! Så jag flyttar in på riktigt då, så kul!

Vad har jag gjort idag? Inte så mycket faktiskt. Hälsade på Albenit på Elgiganten imorse, var där en liten stund och snackade. Sedan åkte jag hem och gjorde pannkakor, så gott!! Anna kom på besök och gjorde mig sällskap. Därefter åkte vi till lägenheten så Anna kunde se den. Sedan mötte jag upp Helena lite snabbt. Sen promenerade jag hem, kollade lite gossip girl, åt middag och åkte till lägenheten för att dammsuga och moppa golven. Lollo kom en stund med. Men nu är jag hemma och ligger i sängen och kollar Gossip Girl, ska nog sova alldeles strax. Godnatt på er!

(null)

Kommentera inlägget här :