STOCKHOLM

publicerat i vardagar;
Hej mina kära läsare!! Nu har jag äntligen flyttat upp till Stockholm. Åkte upp hit i söndags, mamma och pappa körde mig till Jönköping så tog jag bussen upp med en feeet resväska, den vägde ton hahaha. Lyckades ta mig lägenheten iallafall, packade upp och gick och handlade. Bor typ 5-10 min ifrån affären så det är supersmidigt! Lagade lite mat när jag kom hem och sedan gick jag och la mig.

Igår var jag på uniformsprovning. Men tog såklart fel buss först, men kom dit i tid ändå, haha så typiskt. Var där ca en timme och testade en massa kläder, kommer få två kavajer, fem tröjor, två kjolar, ett par byxor, en stickad tröja, en poncho, en cardigan och en kappa. Fick med mig lite andra grejer, reflexväst, handskar, ett sånt halsband jag kan sätta i badgen i, nyckelringar. Ja fick ju en hel del, hämtade ut en resväska och två mindre väskor med. Därefter åkte jag hem, handlade lite till och gjorde middag och några matlådor. Sedan var det läggdags.

Idag har jag varit på mos (mall of scandinavia) och testat skor och letat strumpbyxor. Men de fanns såklart inte i min storlek så fick åka till Nacka Forum och köpa de där istället. Beställde skorna på nätet för det var billigare där hehe. Efter jag varit i Nacka så åkte jag tillbaka till Kista och hämtade ut min älskade plattång som mamma skickat på posten. Glömde ju såklart den hemma men tog bara en dag att få hit den så nu är jag glaaad.  Sedan fixade jag gymkort så ska äntligen gå och gymma imon, så taggad! Imon ska jag bara ta det lugnt tror jag och på torsdag ska jag luncha med Laibo, vi ska gå samma kurs, så ska bli superkul! Är taggad inför fredag, då börjar kursen!!! Nu ska jag kolla på Game Of Thrones, har inte hunnit kolla på det på flera dagar men nu äntligen. Hoppas ni haft en bra dag, här har ni en bild på mig när jag var och testade uniform, älskar deras kläder!!

(null)

Kommentera inlägget här :