Fullt upp

publicerat i vardagar;
Hej!! Har haft fullt upp med att hitta boende i Stockholm, samtidigt som jag skulle hitta någon som kunde ta min lägenhet i Värnamo och samtidigt sälja mina möbler med. Men allt har löst sig nu. Har hittat ett rum att hyra till en början. Har även sålt alla mina möbler och hittat nån som kan ta över min lägenhet. Så bra!!! Nu återstår bara lite pappersarbete och ska även till upp Stockholm den 24 oktober för ett läkarbesök. Hade panik ett tag för att jag trodde att jag inte skulle hinna med allt, men allt har gått så bra. Längtar verkligen tills jag flyttar! Är på gymmet nu och ska köra ben. Var precis och köpte sängkläder på Jysk. Efter gymmet blir det att åka hem, äta middag, duscha och fixa lite grejer som jag ska skicka in. Hoppas ni har en bra onsdag!!!

(null)

Kommentera inlägget här :