Bloggar och gymmar

publicerat i vardagar;
Hallå dääär! Sitter på cykeln på gymmet just nu, ska köra 45 min kondition och lite rygg och mage. Igår sov jag i Skellefteå och vill ni veta vad som hände??? Så dum var jag hahaha, glömde min resväska på Arlanda och kom på det när vi precis skulle landa i Skellefteå. Så jag ringde en kollega som skulle åka med planet lite senare och sa till henne att ta med den. Men det slutar med att de blir fast i Göteborg och därmed min resväska. Så blev ingen resväska för mig, fick tillbaka den idag vid 15 när jag var tillbaka på Arlanda. Hahah aja så kan det gååå. Efter jag fick min väska så åkte jag hemåt och är som sagt på gymmet nu. Ska gymma färdigt och sedan hem äta, duscha och sova för imon blir det jobb. Hoppas ni har en bra helg allihopa, pusss!!

(null)

Kommentera inlägget här :