Mysig dag

publicerat i Au pair USA, vardagar;

Hallå där! Anlände i Colorado igår, hade en bra första dag. Vi åt middag och efterrätt tillsammans, supergott! Sov ganska länge, ca 10 timmar men behövde verkligen det! Eftersom jag var ute i SF till ett iförrgår. Hade en underbar sista dag i San Fran. Idag var jag med min värdmamma hela dagen, har varit och handlat på Target, köpte tandkräm, tandborste, duschtvål osv, nödvändiga saker. Pojkarna och värdpappan var på bio. Och de hade visning i huset så vi var tvungna att vara borta då. Men vi åkte till ett stort outlet med massa olika affärer, supernice!! Ska åka dit och shoppa någon dag. Sedan åkte vi och köpte tårta till värdpappan eftersom han fyller år. Så vi åkte hem, åt middag och firade honom. Har snackat med Pernilla och Amanda ikväll, åker ju till Amanda i Dallas i slutet av september, träffar även Pernilla där, längtar sönder!!! Ska faktiskt gå och lägga mig nu, ska träffa Hannah imon, en vän som jag lärde känna på flygplatsen i Stockholm, ska bli så kul att träffa henne igen!! :)

Bilder från min sista dag i SF

Kommentera inlägget här :