Sista dagen

publicerat i Au pair USA, vardagar;
Åh imorgon åker jag tillbaka till USA och bor kvar där i 7 månader till. Det har varit jättekul att vara hemma i värnamo. Har liksom träffat alla jag planerade att träffa och sedan massa andra som man träffat av en slump. Har varit jättekul verkligen!! Har festat, kollat bio, haft spelkväll, shoppat i växjö, haft myskvällar, fikat och ätit massa god mat osv. Kommer sakna alla så otroligt mycket. Men tiden kommer förmodligen gå fort!! Längtar ändå tillbaka till USA en hel del, saknar pojkarna :) Och ser verkligen fram emot new york imorgon!!! Ska bli så kul att träffa Hanna!! Idag har jag bara packat, varit med familjen, ätit grillat och varit med melanie och sandra och varit på donken och ätit skit. Herregud så mycket godis, chips, bakelser och mat jag har ätit när jag varit här. Det första jag ska göra när jag kommer tillbaka är att dra till gymmet haha! Ska nog ta och lägga mig nu, ska upp vid 10 imorgon. Godnatt!
 
 
Bilder ifrån juldagen, härlig kväll!

Kommentera inlägget här :