I väntan på tåget

publicerat i vardagar;
Hallå där!! Sitter just nu och väntar på tåget. Slutade tidigt idag, så skönt! Var i Helsingfors igår och sov där, sen flög vi tillbaka idag och sedan Helsingfors tur och retur igen. Nu ska jag hem, byta om och gymma. Sedan blir det att äta, duscha och vila lite innan jag ska jobba igen. Har fått ett extrajobb på Kistamässan så ska jobba däe ikväll från 17:30-23:30, blir en lång dag! Var uppe redan vid 05 idag. Menmen man får göra det bästa utav det. 

I helgen så var jag på konsert med Amanda, vi såg Shawn Mendes, sååå bra!! Och så har vi shoppat lite också. Min syster Mai var även uppe i Stockholm så var och åt frukost med henne och Nhi i måndags på Mr Cake, så gott!! Har haft en väldigt bra helg, hoppas ni också har haft det! Nu ska jag hoppa på tåget, ha det så bra så hörs vi snart igen!

(null)
(null)
(null)
(null)

Kommentera inlägget här :