Tävlar hos justindrewbieber.blogg.se

publicerat i vardagar;



Vill du vinna Justin Bieber postrar?
Kolla in denna bloggen då.
Jag är själv med och tävlar :)
Man ska berätta om en dröm man har drömt om Justin Bieber.


"Har du någonsin drömt om Justin? Isåfall, vad hände i drömmen?".

Jag drömde att jag och min kompis Emma var påväg mot Stockholm. Justin skulle uppträda i Globen. Vi åkte dagen innan konserten var. Jag kände några släktingar där så vi skulle sova hos dom. Vi kom fram och vi var jätte trötta, vi kom fram på natten. Så vi gick och la oss.

Jag och Emma stack till Globen tidigt nästa dag. Det var massa fans där som ropade "Justin Bieber". Vi ställde oss i kön och väntade. Det var 3 timmar kvar. Efter att det hade gått 3 timmar så sprang vi in hand i hand och vi hade biljetter rätt långt fram! Justin kom ut och började sjunga 'One less lonely girl'. Jag såg att Justin kollade på mej då och då. Sen så kom det fram en vakt till mej och bärde upp dej på scen! Jag var så chockad, Jag bara skrek och sjöng med :) Därefter så fick Jag och Emma träffa Justin backstage, Vi fick ta kort med honom och så fick vi autografer.



Kommentera inlägget här :