10 saker jag gillar&ogillar

publicerat i Bekännelser, vardagar;

GILLAR

- Jag ÄLSKAR choklad!!! vem gör inte det egentligen?

- Att festa

- Resa till varma länder

- Sociala och öppna människor

- Träning men även skräpmat hihi

- Tatueringar, kanske ska tatuera mig i vinter

- Lugn musik

- Killar som klär sig bra och luktar gott!

- Aloe vera drycken

- Ugglan i skolan

 

OGILLAR

Allt som har med skolan att göra

- Att det är kolsvart i mitt rum, ser knappt vad jag skriver just nu

- Oärliga människor

- Att gå i klack, det är så snyggt men det gör så jävla ont efter ett tag

- Att jag är så omotiverad på livet just nu

- Att VD kommer ut på fredag och inte idag istället

- Snö och kyla

- Att min garderob är tom, ne skoja den är fan full men känns ändå som jag inte har något att ha på mig :(

- Gummigodis

- Kik

 

 

Kommentera inlägget här :