Christmas eve

publicerat i Au pair USA, vardagar;
 Vaknade hyfsat sent idag, vid 11 skulle jag tro. Satte på mig morgonrocken, åt frukost och kollade på julfilmer. Kollade i princip på julfilmer hela dagen, haha älskar det! Family for Christmas var min favorit idag. Juste igår var jag på bio och såg Passengers med Melanie, Ambulena och Sandra, superbra film!! Jag är en sån person som tycker att alla filmer är bra dock. Okej, vad har jag mer gjort idag? Ätit god mat, ätit massa julgodis och öppnat julklappar. Haft en mysig julafton iallafall! Ligger i sängen nu och försöker sova, går inte så bra... Fortfarande jetlagged. Imorgon är det juldagen och det innebär feeest. Gud jag har inte festat på jättelänge, tror det var ca tre eller fyra månader sen jag var ute på klubb. Men ska ut i Jönköping imon med ambulena och melanie, ska bli såååå kul!!!
GOD JUL ALLESAMMANS
 
 

Kommentera inlägget här :