Glömt bloggen!

publicerat i Au pair USA, vardagar;

Oj har helt och hållet glömt bort bloggen totalt. Men förra helgen var jag i Dallas och träffade äntligen Pernilla och Amanda igen, skitkul!!! Träffade även Sanna, Bea, Janina, Petronella och Felicia, supersnälla tjejer! Vi shoppade en massor, åt massa god mat och festade en kväll. Hade en toppenhelg. När jag kom hem på söndagen så gick jag och la mig direkt.


Har jobbat hela veckan, har jobbat massa extra för mamman har varit och jobbat i Californien och Texas. Så det har varit en lång vecka. Skulle ju egentligen ha flyttat nu i helgen men eftersom att det är en stor storm där borta så flyttar vi nästa helg istället.


Igår slutade jag 14, så då kom Hanna hit och vi åkte till Boulder för att se staden. Jättemysig stad! Vi åt middag där och gick runt lite. Sedan åkte vi in till Denver och åt efterrätt, chocolate chip cookie dough cheesecake! Därefter träffade vi några kompisar och åkte hem runt 12. Idag ska jag ut på hike med några killkompisar och ikväll ska jag och Hanna ut på klubb. Sedan sover Hanna hos mig. Förlåt för den dåliga uppdateringen men har haft fullt upp denna veckan!

 

Kommentera inlägget här :