Min vecka

publicerat i Au pair USA, vardagar;
Hej på er!! Jobbade ju inte måndag men på tisdagen så hämtade jag upp min värdfamilj på flygplatsen. Sedan var jag med pojkarna medan mamman var och handlade. När
hon kom hem igen så slutade jag. Så blev typ 2-3h jobb. På onsdagen började jag 6, gav pojkarna frukost och gjorde dem redo för skolan, lämnade av båda runt 8. Hade ledig tid till 14:45. Så åkte såklart till gymmet och umgicks med Kimberly efter det. Torsdagen har varit likadan. Imorgon är det min sista jobbdag, yeyyy. Sedan flyttar jag in hos Kimberly eftersom den nya au pairen kommer, vill inte vara i vägen. Så bor hos Kimberly hela helgen, vi ska åka till stranden på lördag, ska bli kul!! Nu är klockan mycket, måste sova. Ska upp vid 5, love life... Natti, vi hörs!!
 
 

Kommentera inlägget här :