Torsdag

publicerat i Au pair USA, vardagar;
Wohooo imon är det fredag!!! Sjukt hur fort dagarna går här borta. Igår kom min värdmamma hem från Cali men hon åker till Europa på lördag och är borta i åtta dagar, så är ensam hemma igen, hahah älskar att vara ensam!! Igår var även jag och Theo i parken och hade picknick. Det var ca 20 grader, så himla skööönt. Slutade runt 14:30, så åkte till gymmet på kvällen och körde cardio. Tidigare på morgonen hade jag kört armar/rygg. Tog en dusch när jag kom hem, snackade med Hanna och Kimberly en stund och somnade runt 22.
 
Idag började jag vid 7:30, körde bara Theo till dagis och sedan var jag ledig. Fram till 12 iallafall. Passade på att dra till gymmet som jag brukar göra då. Så hämtade upp Kimberly och så körde vi ben/rumpa. Var lite seg idag pga cardion jag körde igårkväll. Men det var ett bra pass ändå! Sedan har jag jobbat från 12-18. Lekte med pojkarna hela dagen och lagade middag åt dom. Känner mig verkligen som en mamma, umgås ju mer med barnen än vad min värdmamma gör haha! Efter jobbet så åkte jag till gymmet och körde cardio och gjorde några magövningar efter det. Nu ligger jag död i min säng och ska sova. Pusss godnatt!!
 
 

Kommentera inlägget här :