Grey's Anatomy

publicerat i vardagar;
Kom ju hem igår, så skönt att få träffa familjen och vännerna igen!! Var hemma runt 18, åt middag och umgicks lite med familjen. Sedan hämtade jag melanie så vi åkte till danssalen och körde lite eget eller hon lärde mig några danser! Har inte dansat på evigheter, så det var jättekul!! Efter det åkte vi till donken, där träffade vi axelina och ottilia så vi satt och snackade i ca 4h, timmarna bara flög förbi. Haha men det var fett kul!! Var hemma runt 02 och gick och la mig direkt.
 
Vaknade upp runt 11 imorse, åt frukost och kollade några avsnitt av Grey's Anatomy, har blivit helt fast vid det nu, älskar det!!! Är redan på andra säsongen, började kolla i söndags.... Efter några avsnitt bestämde jag mig för att åka ner till gymmet för att skaffa mig ett gymkort såklart!! Fixade det och körde lite ben/rumpa. De hade någon vattenläcka på nedervåningen så fanns inte jättemycket att göra så det fick bli ett kort pass. Efter gymmet hämtade jag upp sandra, vi åkte upp till max för lite paj och pommes. Nyttigt jag vet.. Imorgon ska jag börja mitt nyttiga liv, for real. Ska åka och handla massa nyttigt, fanns ju bara massa onyttigheter i huset i USA. Vi satt och snackade en stund, sedan körde jag hem henne och därefter åkte jag hem, åt middag, lax, potatis och sås, guuud vad jag har saknat det!! Har inte ätit det på evigheter. Gissa vad jag gjorde efter middagen. Satte mig och kollade på Grey's Anatomy såklart, haha!! Har varit uppe och kollat i några timmar, men nu är det dags att sova. Hoppas ni alla har haft en bra dag. Godnatt, puss på er!
 
 

Kommentera inlägget här :