Min vecka

publicerat i vardagar;
Har jobbat hela veckan, både på BK och på Gafs Kartong AB. Jobbar lite på bemanning nu också. Så har haft fullt upp. Har även hunnit dra till gymmet fyra gånger. Så skönt att det är helg!! Igår träffade jag Melanie, hon är ju hemma nu i helgen. Hon bor numera i Göteborg måste ju passa på att träffa henne när hon väl är hemma :) Vi var och åt lite på Max och BK, haha ett ställe räckte inte. Därefter åkte jag hem och sov, var så trött. Steg upp vid fem igår. Idag har jag bara tagit det lugnt. Kollat några avsnitt av Grey's Anatomy och nu på kvällen hämtade jag upp Sandra och hennes pojkvän Dan. Så åkte vi vidare till Melanie för lite film och så skulle de planera en grej! Käkat massa onyttigheter idag så imorgon blir det att dra till gymmet! Men nu ska jag lägga mig, natti sov gott!!
 

Kommentera inlägget här :