Ikea ännu en gång

publicerat i vardagar;
Gissa vart jag har varit idag??? Ikea såklart, det är där jag hänger nuförtiden haha! Åkte dit med Lollo vid 11-tiden. Fick med mig lite grejer hem, bland annat ett avlastningsbord, vinglas, vanliga små glas, krukor, en växt, skålar, tejp till att hänga upp tavlor, ett par byxor och lite andra saker. Men nu har jag köpt allting. Tror jag... Får hoppas på det. Flyttar förmodligen in officiellt nästa vecka. Vi var iallafall i Jönköping i ca 2h, sedan åkte vi till lägenheten och lämnade alla grejer. Fick en ny spis idag, jättefin och fräsch! Sedan köpte jag, Lollo och Sandra med oss mat. Spelade kort och umgicks, supermys! Därefter fixade jag min bil och träffade Albenit och Rilind lite snabbt. Sen blev det att träffa Mella och Andi en stund och nu är jag äntligen hemma i min underbara säng och ska lägga mig i tid för en gångs skull. Behöver sömn så jag orkar gå och gymma imorgon bitti, sov så gott!!

(null)


Kommentera inlägget här :