Påväg hem från...

publicerat i vardagar;
Gymmet såklart haha! Vaknade runt 10 idag och mötte sedan upp Amanda på stan vid 11. Vi gick runt där en stund och åt lunch med. Tror jag var hemma runt 13-14 tiden. Gjorde en hemmagjord islatte, den blev as god!!! Älskar Espresso houses islatte men den är ju så dyr så tänkte att jag kunde göra en hemmagjord istället, blev mycket godare hihi. Vek också lite tvätt och tog med mig lite grejer till lägenheten. Nu är typ allt på plats. De stora möblerna kommer ju nästa vecka men allt annat är på plats. Åkte och köpte några förvaringslådor och en förlängningssladd. Därefter hälsade jag på Louise på Preem och sedan blev det gym då. Har även tecknat hemförsäkring idag, vuxenpoäng till mig haha. Nu ska jag hem och äta och lägga mig i sängen och kolla gossip girl resten av kvällen, myspys!

(null)


Kommentera inlägget här :