Värnamodagarna

publicerat i vardagar;
Sunday funday!! Har stått och lagat mat hela dagen känns det som haha. Gjorde 10 matlådor, två olika rätter, korvstroganoff med ris och sötpotatispommes med kyckling och grönsaker. Sedan har jag städat hela lägenheten, hade ju förfest här i fredags och igår så det var en del att städa. Sandra, Lollo och Daisy kom hit en stund med. Men har iallafall haft en superrolig helg!! Tycker att fredagen var roligast, så kul att träffa alla ute, man träffar folk som man inte sett på år, så roligt! Och sen får vi inte glömma den goda maten, älskar matstånden!! Åt älgkebab som alltid och testade på det grekiska ståndet med, kyckling gyros, so fkn yummy. Första gången jag vaknar upp och inte är bakis, köpte resorb i fredags, det räddade mitt liv!! Mådde så bra när jag vaknade upp idag och igår. Vi hängde inte i tälten så mycket utan mest på Harrys båda dagarna, as bra musik!! Men är helt slut efter denna helg, nu är det dags för mig att sova, godnatt!! Hoppas ni alla haft en underbar helg!

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Kommentera inlägget här :