Intensiv period

publicerat i vardagar;
Heeej på er!! Fick en liten påminnelse om att jag inte skulle glömma att blogga. Sorry guys, har haft fullt upp. Går ju min kurs nu och den är väääldigt intensiv så har bara suttit och pluggat om dagarna. Hinner inte ens träna :( Hann träna igår, körde ett benpass, kändes så skönt efteråt!! Vi har gått igenom massa roligt under kursen, mycket om säkerhet, medical, kommunikation osv. Även besökt flygplan, gjort wet drill och fire drill. 

Idag tvättar jag och pluggar. Ska även göra matlådor sen, blir spagetti ich köttfärssås, mums!! På torsdag är jag klar med den teoretiska delen, nästa söndag ska jag alltså börja flyga, så nervös!!! Men det ska nog gå bra. Hoppas allt är bra med er, hörs snart igen!

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kathy:

Vilken linje gick du på gymnasiet?

Svar: Jag gick samhäll beteende :)
Jennie Le

Kommentera inlägget här :