Göteborg

publicerat i vardagar;
Denna helgen har jag varit i Göteborg med några kompisar som jag jobbar ihop med. Vi åkte igår vid 10 och när vi kom fram så checkade vi in och lämnade väskorna. Sedan blev det lunch på Vapiano och en runda på stan. Bestämde träff med min kompis Hanna som jag lärde känna på au pair training school och som jag umgicks med typ varje dag när jag bodde i Colorado. Jättekul att ses igen, det var ett helt år sen. Sist vi sågs var i New York förra nyår. Vi tog en kaffe och satt och pratade i nån timme på Joe and the juice och därefter gick vi ner till hamnen för att kolla på solnedgången. Senare på kvällen åt vi middag på hotellet och sedan så drog vi till Excet, träffade även Hanna och Carolina (också en tjej jag lärde känna från au pair training school). Sen kom Melanie också, så kul att se henne igen! Hon har nämligen varit i Chile i 2 månader. Vi var tillbaka på hotellet runt 03. Var så trött så vi gick och la oss direkt. 

Sov ca 4h. Gick upp och åt frukost vid 9:30, alltid gott med hotellfrukost. Sen gick tåget vid 12 så det var bara att packa ihop grejerna och åka hem efter frukosten. Nu är det läggdags, är alldeles slut. Hoppas ni haft en bra helg, puss!

(null)



Kommentera inlägget här :