Bokat resa till..

publicerat i vardagar;
BARCELONA!!! I november åker jag, Amanda och Louise på en långweekend till Barcelona, tors-sön, ska bli så kul!! Vi ska dit för att besöka Melanie, hon studerar spanska där och kommer vara i Barcelona i 4 månader och sedan åker hon vidare till Costa Rica och är där i 2 månader. Har aldrig varit i Barcelona så det ska bli väldigt spännande, äta massa god mat, shoppa och utforska staden!

Imorse vaknade jag vid 06, kunde inte sova längre. 10 sekunder efter jag vaknat så ringer Melanie så satt och pratade med henne en stund. Gick upp vid 07 och käkade frukost, blev naturgodis och linschips från igår haha supergott!! Köpte linschips med ranch och sourcream smak, 10/10, så god!!! Sedan duschade jag och fixade mig. Vid 10 hämtade Louise och Sandra upp mig så åkte vi vidare till Jönköping för lite shopping och god mat. Fick med mig fyra stickade tröjor, ett par träningstights och en tjocktröja hem, supernöjd! Kanske kommer upp bilder på det. Beställde även hem tre tights och två toppar från gymshark i veckan, tror jag äger åtta tights från dem nu, älskar deras kläder!!! Borde ju nästan bli sponsrad snart haha. Efter några timmars shopping blev det asiatisk mat och sedan åkte vi hemåt för hade en tvättid vid 15. Så nu har jag slängt in tvätten och väntar på att Helena ska komma. Vid 18 ska jag hem och käka färska vårrullar med familjen, Mai och Anna är hemma så det ska bli mys! Hoppas ni haft en lika bra lördag som jag, kram!!

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Kommentera inlägget här :