Mysig helg

publicerat i vardagar;
Hejhej! Tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. Igår var jag ju på konferens, åt massa god mat och gjorde lite olika aktiviteter. På kvällen blev det ännu mer mat, musikquiz och fest. Drog hem runt 23, var så trött. Idag har jag varit och besökt Friskis och Svettis, det nya gymmet, kommer förmodligen börja där, verkade så bra, så fräscht och så stort, och de har ju gruppass med!! Efter det var jag hemma hos la familia och åt middag och lite tårta för att fira min födelsedag. Sedan åkte jag hem och så kom tjejerna över, myskväll blev det med massa smått och gott. Mella åker ju till Barcelona imon så vi sa hejdå till henne, going to miss her so much :( Men vi ska förmodligen dit i november, så kul!! Aldrig varit i Barcelona så det kommer bli kul! Nä men nu måste jag gå och lägga mig, imon blir det gym, tvätt och matlagning, hoppas ni haft en bra helg, godnatt!

(null)
(null)
(null)
(null)

Kommentera inlägget här :