Pinchos

publicerat i vardagar;
Hej på er! Min helg har varit lugn. Igårkväll kom Sandra hit, vi åt marängsviss och kollade lite Gossip Girl. Lyckades glömma att stänga min frys så vi fick äta smält glass haha men det var lika gott ändå. Somnade ganska tidigt och sov ut idag. Mötte upp Kajsa på stan vid 12, köpte present till felicia som ska sluta på tidsam :( Will miss her alot!! Fick även med mig en beige kappa, har letat efter en och äntligen hittade jag en jag blev kär i direkt, dyr men värt!! Sen åkte jag hem, tog det lugnt, pratade med Mella, kollade lite Gossip Girl. Vid 20 mötte jag upp jobbgänget för att äta på Pinchos, mycket gott och mycket trevligt! Efter Pinchos åkte jag hem, poppade lite popcorn och satte mig framför tvn. Satt ute på balkongen en stund med och kollade på stjärnorna, älskar det. Bara sitta och tänka. Nu börjar klockan bli mycket så nu är det läggdags. Imon blir det att gymma, handla och tvätta, sunday funday. Godnatt!!

(null)
(null)
(null)
(null)

Kommentera inlägget här :