Längesen

publicerat i vardagar;
Heeej!! Tänkte blogga igår, började skriva på ett inlägg men sen ringde jobbet in mig så var tvungen att åka in och jobba. Har haft  standby i 5 dagar, vilket betyder att de ringer in mig om de behöver mig, t.ex. om någon blir sjuk osv. Så satt på flygplatsen från 14 till 18 i söndags och hade standby men fick inget, så åkte hem efter det. I måndags och tisdags så hade jag standby hemma men fick inget då heller så har bara tagit det lugnt. Meeen igår så ringde de mig vid 18, så checkade in vid 19:40 och flög till Göteborg och övernattade där. Haha blev så glad att de ringde mig, ville verkligen jobba, tycker det är så kul! Idag flög vi tillbaka till Arlanda och sen flög jag Göteborg tur och retur. Annars rullar livet på som vanligt. Har gått och skaffat mig ett extra jobb, ska jobba lite på kistamässan, kommer hjälpa till under event, ska bli kul!! Är så trött så ska faktiskt gå och lägga mig, ska försöka uppdatera lite oftare. Puss.

(null)


Kommentera inlägget här :