2019

publicerat i vardagar;
Hallååå där, längesen!!! New year but same meee. Haha nä men detta året ska jag fokusera mycket på mig själv och släppa all dålig energi. Det kommer bli ett bra år! Oj vad har hänt sen jag bloggade senast.. Glömmer ju typ vad som hänt i mitt liv, känner att jag börjar bli senil haha. Men har varit hemma i Värnamo under nyår, så var ute med tjejerna i Jönköping, så kul att umgås allihopa igen, saknat dem så mycket! Kom hem i onsdags och började jobba igår. Flög till Skellefteå och Frankfurt, blev en lång dag, jobbade i 12h, men hade sååå kul! Fick massa positiv feedback så känns riktigt bra. Har min release flight på måndag, då man ska visa att man kan allting. Efter det så är det inga mer träningsflyg, kommer nog gå bra! Känns redan superbra, man börjar komma in i allt nu. Alla kollegor är så härliga! Har varit ledig idag så har tvättat och tagit det lugnt. Imorgon är jag också ledig så ska nog hänga med en tjej jag jobbade med igår och hennes kompisar. Hoppas ni alla fått en bra start på året!

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Kommentera inlägget här :