Good morning sunshines

publicerat i vardagar;
Underbar morgon ellerhur? Lite kallt men dwt är bara på med höstjackan nu. Sitter på bussen och är påväg till flygskolan, har lektion från 09-17. Vi ska börja på First Aid idag så det  ska bli intressant! Igår hade vi prov. Det var nog det svåraste provet hittills, but I made it!! Nu återstår ett prov kvar som vi har på torsdag sedan kan jag slappna av lite grann. Nästa vecka som är sista veckan kommer handla om service och det är inget prov på det. Äntligen kan jag snart slappna av lite, har varit otroligt mycket och intensivt, känns som jag sitter och pluggar 24/7 men snart så kan jag börja träna som vanligt osv. I helgen blir det att åka hem till Värnamo, är ledig på fredag så åker redan då. Ska till Växjö på fredag och stanna till lördag för att träffa tjejerna, myspys, har saknat de så mycket! Har fyllt år i helgen och Amanda fyller år imorgon så vi ska fira lite! På lördag ska jag umgås med familjen och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Önskar er en fin helg allihopa, puss!

(null)



Kommentera inlägget här :